Benden sana tavsiye canım. Hassasiyet her emzirende oluyor. Gümüş kapak kullanabilirsin. Emzirme aralarında hep göğsünde dueucak iyi edici özelliği var hassasiyeti de koruyor. Silikon uc verme bebeğin yazık emerken çok zorlanır. Benm yara oldu gogsum malesef vermek zorunda kaldım . Bebek düzgün emmek için cirpiniyordu yada ben veremedim bilmyorum ama . Yara yoksa kullanma silikon uc