nurelem bizmki de 8 aylık,dis etleri kabardı iyice artık her an görebiliriz gibi geliyor, artık nasıl kaşınıyosa dişler,emerken ısırıyor 😂 bekliyoruz bakalım. Sorunuza gelince, arkadaşlar da demiş zaten,15 aya kadar normal diye biliyorum ben de canım