Nnazli-41 bizimki doğdudugu günden beri kolik doğduğu gün hastaneyi inletti çığlıklarıyla. 8 ay oldu her gecen gün azalır diye beklerken aksine artmaya başladı kolikliği, gece uykusu kesinlikle yok, uyursa gündüzleri saatlerce sallarım 2,3 saat anca uyur tabi 5 dkkaya bir uyanır. Sonra başlıyor ağlamaya durdum yere çığlık atıyor susturamıyorum , komşular ne diyorsa artık diyorum. İnan Yoruldum ev işi hiç yaşamıyorum yemek yapamaıyorum dus alamıyorum yanından ayrıldıgım an basıyor çığlığı