Ben hiç uyandırmam ama kendi uyanmasını da beklemeye gönlüm el vermiyor 3 saatte bi alarm kurup kalkıyorum mama yapıp veriyorum uykusunda uyumaya devam ediyor. Biz meme+mama şeklinde gidiyoruz. Bu arada 2 ay 23 günlük mama kullananlar anneler şu ayında kaç cc. Veriyorsunuz?