mrvsvnc56 öncelikle Allah tüm annelere sabır versin 🙏🏻 ve inanın bana yalnız değilsiniz,örnek verecek olursak ben 🤦🏻♀️ benim de 13 aylık bi kızım var bebekliği falan baya sıkıntılı geçmişti büyüyünce düzelir eder dedik tam tersi büyüdükçe fena bir şey olmaya başladı.kız çocuğundan ziyade sanki bi erkek çocuk annesi gibi hissediyorum kendimi öylesine yaramaz öylesine söz dinlemez,uyku deseniz o hiç uğramıyor bize zaten alıştık sayılır,gecemiz gündüz gündüzümüz gece oldu bizim sabah 4‘ten 5’ten önce uyumuyoruz 🤷🏻♀️ bende saldım kendimi gözüm görmüyor hiç bir şeyi,psikoloji falan kalmadı bende 😔