Okadar çok yoruldum ki … kızım 1 yaşında ve şuan psikolojik sorunlar yaşamaya başladım dayanamıyorum okadar zor bi çocukki dünyada tel olduğunu düşünüyorum .. en büyük hatam doğumdan sonra annemlerde kalmamla başladı uyku düzeni yok uyutmak inanılmaz zor saat gece yarısı 3 ve uyumuyor .. iştahlı bi bebek değil sürekli mız mız istediği yapılmadığında hırçın ve sinirli.. beni sorarsanız kendimi saldım her konuda.. yalnızmıyım yoksa ben gibi zorlanan varmı ?