kullanici_adi_yok benim kızıma da doğduğundan beri doktoru kafası fazla büyük diyor. İki kere ultrason istedi, çok şükür bişey çıkmadı. 2 yaş kontrolünde 51 cm çıktı, yine fazla dedi. Ama eşimin ve benim de kafam büyük, muhtemelen genetik. Önemli olan artış hızı diye biliyorum ben, çünkü kızımın artışları düzenliydi hep. İnşallah sizin de bişeyciğiniz yoktur. Yine de içiniz rahat etsin diye gidin baktırın tabi. Ben sorun olduğunu sanmıyorum, üzmeyin kendinizi.