Kızım 11 aylık. Dogum yapacağım gün doktor kocaman bi kafası var demişti zaten biraz büyük kafası kızımın. Kızım 8 aylıkken kafa çevresi 46 cm çıkmıştı ve sağlık ocagi çocuk doktoruna yönlendirmişti. Ultrason filan çekilmişti ama bi şey çıkmamıştı şükür.Dun gittik baş çevresi 48 cm çıktı ve doktor çocuk nörolojiye götürün dedi söz konusu kafası olunca cok tedirginim bugün doktora götürdük ama hem yoğun hem pandemiden dolayı bakmadilar öğleden sonra diye ve ayın 23 üne randevu aldik içim içimi yiyor kafam hep aynı yerde var mı ayni durumu yaşayan?