Okuduğum yorumlar karşısında şok oldum. 2 aylık 3 aylım bebeklere ek gıda nedir allahım.. Yavrucakların midesi ne ki eğer bebekleriniz sebepsiz yere ağlarlar ise bence oturun ds bi düşünün nedendir diye verdiğiniz ek gıdalar belki de çocuğu rahatsız etmiştir diye aklınıza gelir belki. Gerçekten sözün bittiği yer.