wafflee_42 Deren_Hatun Lazerin doğumdan sonra tekrarlama ihtimali yüksek diyorlar. Sizde oldu mu oyle
MervEslinArden Esmece https://imgyukle.com/i/LTzopQ buz lazer benim gittiğimde öncesinde bunu sıkıp yapıyordu
Esmece MervEslinArden Yok canısı bizde böyle birşey kullanmiyorlardi çünkü makinanın kendisi soğutucu etkili idi ona rağmen yandım anam diye bağırıyordm sürekli tövbe bir daha yaptirmam 🙊🙊
Dgndrmz Ayse_21 valla canım ağda ya kesinlikle devamlı gidersen ya da kendin alırsan belli bi zaman sonra kararmalar ve kıl sertliği geçiyo
Asli-0 Ookaan Canım bende dikişimden çok korkuyordum hemde jiletin etkisiyle çok kötü olmuştu kıl yönlerim falan. Ama İnan normalde nasılsa o günde öyle oldu. Normal acıdı. Bunca yıl gitmediğime pişman oldun