MervEslinArden Esmece https://imgyukle.com/i/LTzopQ buz lazer benim gittiğimde öncesinde bunu sıkıp yapıyordu
Fakebiri rameade55 kız epilasyon nasıl alıyorsun bide hangi epilasyon bildiğimiz normal kullandgmz mi
rameade55 Fakebiri epilasyon aleti var canım plips lazer olan değil normal olan plips epilasyon aleti yazarsan çıkar
antikoalababy Ayse_21 lazer epilasyın yaptırmıştım tüm vücut suanda tüy yok doğum hormonlar vs hiç etkilemedi . Doğumda hamilelikte tüyler tekrardan çıkıyor hurafeleri de yalan çıktı 😂 şiddetle tavsiye ederim
Asli-0 Ookaan Canım bende dikişimden çok korkuyordum hemde jiletin etkisiyle çok kötü olmuştu kıl yönlerim falan. Ama İnan normalde nasılsa o günde öyle oldu. Normal acıdı. Bunca yıl gitmediğime pişman oldun
Ylcmelis Ayse_21 lazere güdiodum hamilelikte bırktm bekarken jilet vurmuştum mafoldm şimdi hamilelik bitti boncuk ağda kullanıyorum ne kullanırsan kullan her türlü tüy çıkıo malesef
mom1236 Deren_Hatun kaç seansta bitiyor bende gitmeyi düşünüyorum ama korkuyorum da açıkçası acır diye
Deren_Hatun mom1236 buz lazer de acıma yok. Bitme olayı bölgeye hormonlara ve yaşa bağlı değişiyor :) bikini bölgemde hala çıkarken bacaklarımda tek tük çıkıyor
sahikakocarslanli Ayse_21 uzun zamandır ağda ama ilerde lazer düşünüyorum bikac sefer zorlu geçer ama bence ağda daha rahat tavsiye ederim
Deren_Hatun mom1236 şöyle ben hala devam ediyorum. 10 seansta falan bitmişti. Şuan bel popo bikini bölgesi göbek bacak kol koltuk altı hala yaptırıyorum. Bitene kadar gideceğim. Tüm beden aldata 150 TL vereceğime 250 TL verip epilasyon yaptırıyorum