MinnakTosbagm gizeminmasali Bizim aşımızı yapan hemşiremiz 2ay sonra şişme kızarma ve irin gibi bir akıntı olursa telaş yapmamam gerektiğini normal olduğunu söylemişti aşıyı yapan kişiye veya doktorunuza sormakta fayda var
Birmartannesi gizeminmasali yeşil gibi değil mi vardi orası banyoda ıslanır kabuk düşerdi sonra yine yesilimsi olur kabuk baglardi
_Koncuy_ gizeminmasali aşı sırasında ebe bize 1 yaşına kadar kızarıklık şişme iltihap akıntı olabilir normal demişti