gizeminmasali Selam arkadaslar kizim 7aylik cok once yapilan verem asisi yeri kolunda sisti kizardi dustan sonrada akinti geliyo varmi ayni durumu yasayan?
Yenidennn gizeminmasali bizimde 4 5 aylık civarında aynısı olmuştu resmen orası delinip akıntı gelmişti, hemşiremiz bile olabileceğini 1 yaşından sonra geçeceğini söyledi. Duş yaparken falan oraya şu değdirmiyordum , şu anda da düzeldi şükür.
gizeminmasali Mervee1 hafta ici arayip sorayim simdi neden oyle oldu acaba aylar sonra anlayamadim baya zaman gecti ustunden cnku
gizeminmasali Yenidennn yaa oylemi korkulcak bisey yok yani biraz rahatladim.bizim ilk basta bsey yoktu simdilerde farkettim.ici dolu gbi ama akacak galiba daha sonra duzelecek demekki 1 yasa dogru
Harikara gizeminmasali bizimde öyle oldu aşının tuttuğunu gösterirmiş 9 aylık oldu çok az bi yara kaldı endişelenme cnm normal bir durum 😊
gizeminmasali Harikara cok tesekkur ederim akinti gelince korkmustum.hala daha ici dolu akacak gbi sanki kabuk bagliyor dusta geri islaniyor geri sisiyor.
Birmartannesi gizeminmasali öyle oluyor aşının tuttuğunu gosteriyormus o durum bazen 1 ay bazen 3 ay sonra çıkıyor işte o siskinlik
Harikara gizeminmasali o baya bi akıp tekrar kabul bağlıcak elinizi sürmeyin banyo yaptırırkende oraya baskı uygulamayın yeter bizimkinde baya iltihap akmıştı atletleri hep iltihap kan oluyodu hemşireyede sorduk doktorada iyi bişeymiş vücut mikropla savaşıyomuş 😊
Birmartannesi gizeminmasali yeşil gibi değil mi vardi orası banyoda ıslanır kabuk düşerdi sonra yine yesilimsi olur kabuk baglardi
DamlaBade Aşıyı yapan ebemiz akıntı şişlik olabileceği geçip yeniden başlayabileceğini söylemişti normal diye düşünüyorum yine de sormakta fayda var🙂