Zene2023 ben geceleri prima pure kullanıyorum yatmadan takıyorum, uyanınca çıkarıyorum, eğer pişiği varsa sabaha kadar yatıştırıyor ya da geçiriyor. Biraz pahalı ama içim çok rahat ediyor. Krem olarak da en fayda gördüklerim sırasıyla; mavi hametan, lansinoh göğüs ucu kremi, sudocrem. Gündüzleri de goon kullanıyorum bir sorun yaşamıyorum. Benim bebeğim genelde alerjiden ya da diş döneminde pişik oluyor.