Karas Engineermomm ben de onu anlayamadım hepsi yükseliyor sürekli zarar ettirmezki en yüksek rakamları görüyorlar bi kaç gündür
idil_nisa Karas benim eşim mal çünkü girdiği coinler yükseldi 4500 karı bile gördü bozmadı daha da yükselsin diye hep çakıldı. Sonra zararına çıktı başkasına girdi o girdiği de düştü bunu 3-4 kez tekrarladı zarar gittikçe çoğaldı. Şu an ada coinde en son 2-3 gündür muhtemelen yüksekken aldı bekliyoruz işte
Engineermomm idil_nisa çok düşmed i belliki eşiniz çok fazla almış bekleyin düzelir böyle gerilme istemiyorsanız düzelir düzelmez satın derim
laktas idil_nisa bu öyle güvenilir bişey olsa herkes kendini borsa bitcoin gibi şeylerde bulurdu. Tabiki bunlar risk. Satmayın su an bitcoini elbet yükselir. Bekleyin. Zararınız kapatınca satın bi daha uğraşmayın. Hem kendinize hem paralara yazık.
idil_nisa laktas inanın eşimde bende psikolojikmen çok kötüyüz kredi değilde kenarda bekleyen para olsa hiç dert değil ama bu kredi işi çok yoruyor inanın
tavsancikinannisi idil_nisa benim eşim çok güzel kazanıyor bence değerlendirsin günü gününe tutmuyor birgün kaybeder ertesi gün 2 katını kazanır benim eşim 5 bin yatırdı 2 gün önce 1700 birden kazandı yani kim veriyor yattığı yerden 1700
tavsancikinannisi Melike-maden ada dan kazanmış canım yalnız şuan yatırmasın eşin çünkü şuan baya düşük polkadottan iyi kar ediyormuş
idil_nisa Melike-maden ya günlük yapıyordu da zaten hiç kar edemedi zararına sattı toparlanamadı sonra. 1 haftadır adacoin de yüksekken almış onu da şu an zarar 15 bin
ATC idil_nisa bende 2-:3 gündür içindeyim 8 bin yatırdık ama elimizdeki parayı yani ama başka kategorilere mesela ada ya trx e falan ilk gün karım 2.500 e kadar çıktı sonra düştü şu an 600-700 ama yükseliyor düşüyor beklemekte fayda var
Organikumos idil_nisa bitcoinin hiç uzun vadede kaybettirdiğini görmedim bunun başındaki adamlar uyanık adamlar allem edip kallem edip ivmeyi yükseltmeyi başarıyorlar. Bence bekleyin zararınızı kat kat karşılar aciliyetiniz yoksa tabi
idil_nisa Organikumos 20-25 gün süremiz var kredi ödemelerimiz için ne diyorsunuz yükselir mi o zamana kadar
Organikumos idil_nisa yani siz elon musk yatırım yaptıktan sonra çok yüksek rakamlardayken almışsınız zaten. Ama bu kadar kısa vadede bişey söylemek doğru olmaz bu altın dolar gibi temsil eden ülkelerin olaylarından etkilenmiyor çok sebebi oluyor yatırımcılarından birinin yaptığı bi hareket bile etkiler. Uzun vadede getirisini çokca görürsünüz ama 20 gün için bişey diyemem ne yazık ki. Ama inşallah bir an önce çıkarda zorda kalmazsınız 🙏🏻
Tortilla_ Yaaa bende alıcam bitcoin ama hiç bilgim yok. Bitcoin alırken koşullu mu almak lazim. Birde hangilerinden almak mantıklı ki. Bitcoin mi Eteryum,rippls mi,docegoin mi vardı bir de ne