idil_nisa biz 2017 den beri bu işin içindeyiz, 2017 aralık ayında böyle müthiş bir yükseliş olmıştu ve paramız 2 ye katlamıştı, fakat düşmeye başladı, bozmadık, yükselir dedik, daha da düştü, düşmez artık dedik çok düştü dedik, daha da düştü ve anaparamızın çeyreğine kadar geriledi. Çok şükür borcumuz yoktu. 3 yıl durgun geçti ve bu sene bizim için fırsat oldu al satlarla yükseltmeye çalışıyoruz. Eşiniz grafikleri takip edebiliyorsan etsin. Her yükselişin bir düşüşü var. Bu kriptolarda çok sert oluyor.