Meleginannesi88 evet gebeliğimin başından beri ona gittim bilgisi ilgisi çok iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim yok olur mu normal doğum yaptım baya zorlandım benden kaynaklı tabi onlarda 😊 doktorumu tebrik ederim hala beni nasıl normal doğurttunuz diye hastane olarak da memorial hastanesinde yaptım orayı tercih edebilirsiniz hastane çok temiz çok güzeldi iyiki o hastane de doğurmuşum