Tazeanne0134 Güzel anneler başlıktan da anlaşılacağı üzere 2 yıl ara ile ilk bebeği sezeryan olup normal doğum yapan var mı?
Meleginannesi88 Tazeanne0134 bende istiyorum hatta doktor arayışındayım korkmuyor değilim ama denemek istiyorum
Tazeanne0134 Eymeninannesi12 aynen dün hamileyken gittiğim doktor ile konuştum olur diyor ama her doktor bunu desteklemiyor ne yazık ki yaza doğru 2.'yi düşünüyoruz ve normal doğum istiyorum
Tazeanne0134 Meleginannesi88 aynen ben hamileyken çakmak erdem hastanesine gidiyordum yasemin çakar kement inanılmaz tatlı bi doktordu İstanbul’da şimdi kendi kliniğini açmış bana doğum yaptıran dr gerçekten 5 krş etmezmiş 😓🥺 2.çocukta daha da dikkatli ve arayış içinde olacak inşallah Eymeninannesi12 aynen ama özel hastanelerde var
Meleginannesi88 Tazeanne0134 benim doktorum çok tatlı bir doktordu ama şartlar sezeryana itti bizi son anda 15 saat sancı çekmeme rağmen umarım ikincide bunu gerçekleştirebilirim 🙄
pamuk-prensesim Meleginannesi88 Ankara da oturuyorsanız Aylin Totan var özel muayenesi var ssvd doğumda çok yaptırıyor tam bir normal doğumcu doktor beni bile normal doğurttu ya helal olsun diyorum 😊
Tazeanne0134 Meleginannesi88 inşallah canım sen 15 saat çekmişsin ben 26 saat falan çektim suni sancı verseydi oğlumun doğduğu saate kalmazdı belkide ya da doğduğu saate normal doğum yapardım
Meleginannesi88 pamuk-prensesim bende onu araştırıyorum sizi o mu dogurttu ilk doğumunuz sezeryanmıydı ?
Araseymen_annesi Eymeninannesi12 he allah yardım etsin peki sezaryandada doğum sonrası kabızlık yaşanıyor mu
pamuk-prensesim Meleginannesi88 evet gebeliğimin başından beri ona gittim bilgisi ilgisi çok iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim yok olur mu normal doğum yaptım baya zorlandım benden kaynaklı tabi onlarda 😊 doktorumu tebrik ederim hala beni nasıl normal doğurttunuz diye hastane olarak da memorial hastanesinde yaptım orayı tercih edebilirsiniz hastane çok temiz çok güzeldi iyiki o hastane de doğurmuşum
Hatice2626 Evet sezeryan cok zor ama normal doğumunda sancısı cokk zor. 25 saat sancı cektim normal dogumu cok direttim ama yinede sezeryan oldum. İkinci bebeğim olırsa tekrar sezeryan isterim normal dogumdan daha iyi.