Ben kızıl diyorum 😍😍 bende bugün tipkisinin aynı renge boyadım çok seviyorum kızılı hayatımda ilk kez yaptım ama gözleriniz renkli daha bir güzel durmuş bilmiyorum benim zaafım var kızıla. Önceden de hep kına kullandim sonra bı ara sıkıldım ombre yaptım şimdi bı cesaret kızıl yaptım.ben büyük gösterdiğini düşünmüyorum çok çekici olmuş göz renginizle. O zaman ben de size tecrübeli olarak sorayım bakımını nasıl yapıyorsunuz? Yıkama, şampuan vs. Dip boya her ay gerekli mi dipler çok abes durur mu uzadıkça
ve evde kendim boyayabilir miyim?