Gokce07 bitanem123 hiç gaz ıcın aglaymıyoruz sadece sıkılıyor bazen bacaklarını kasıyor anlıuom hemen masaj karnına bastırınca geçiyor daha rahat geçsin diye elma yağı dmeişlerdi doktorum ilaca gerek yok demişti elma yagını sormamıstım
bitanem123 Gokce07 o zaman hiç gerek yok canım cok zor durumlarda kalan anneler kullanıyor acı elma yağını
kahvekokusuu Gokce07 bende bebegim yeni dogdugunda saglik ocagindaki hemsireden öğrenmiştim onun tavsiyesiyle kullandim ama iyi geldimi dersen bilmiyorum yani kolikti zaten kolik bebege hic bisey fayda etmiyor bence
PortakalliKahve Gokce07 ben doktoruma sormuştum, masajla olsa bile deriden emileceği için nöbet geçirme riski varmış bebeğin. Tetiklermiş yani. Sakın kullanma deyip biogaia vermişti. Hiç kullanmadım. Ama abimin eşi iki yeğenime de kullandı 🤷🏻♀️
Gokce07 PortakalliKahve evet emilip ters etkide yapabilir cok sıkıntımız yok sukur en iyisi kullanmamak
veralinna2 Gokce07 bir yerde okumuştum aman şakın kullanmayın zararı tehlikesi çok gaz için kullanıldığını biliyorum çocuğun vücuduna değmesi bile çok zararlı çok
Mernana Gokce07 Bende kullanıyorum ayaklarının altına masaj yapıyorum her duştan sonra. Aktarcım da önermişti ablamda hep yiğenimde kullandı gazını rahat yaptığını düşünüyorum sürünce