Ily20 Gokce07 ben ayaklarının altına sürüyordum 🥺 sonradan öğrendim ( instagramda doktorun biri paylaşmıştı ) çok tehlikeliymiş
FatmaKrbkl Gokce07 ne için kullanacaksınız size mi bebeğinize mi gibi gibi detaylar eksik kalmış sanki 🙄
BalKizimElisam Gokce07 hayir ben kizimda kullandim hic bisey olmadi hatta gaz sorununa iyi geldi.Yagi suyla sulandiriyodum ve karnina saat yönunde masaj yapiyodum ve gazi cikip rahatliyodu.
bitanem123 Gokce07 burdan bir bayan bebeğine içirmişti acillik olmuştu ayaklarının altına süreceğini bilmiyordu azcık ayaga sürülüp masaj yapıldıgı zaman rahatlatıyor diyolar ama ne derece bilemem
FatmaKrbkl Gokce07 bitkisel şeyler bazen tehlikeli olabiliyor daha emin olunan doktor tarafından önerilen şeyler deneyin isterseniz 🌺
Ily20 Aet yanlış hatırlamıyorsam alerji yapıyordu ciddi riskleri varmış vs. Ben bebeğimin 1. Ayında başladım 2 ay kullandım şükür bişey olmadı
Ily20 Aet yanlış hatırlamıyorsam alerji yapıyordu ciddi riskleri varmış vs. Ben bebeğimin 1. Ayında başladım 2 ay kullandım şükür bişey olmadı
Balperisi Gokce07 araştırın lütfen çok az miktarı bile bebeğe zarar verebiliyor, o yüzden kullanmayın alternatif ürünlere yönelin.
bitanem123 Gokce07 nurse harveys colex şurup denemediysen denemeni tavsıye ederim bizim 2 aylıktan 4 ayın sonuna kadar geçmyen gaz ve kabızlıgı o şurup kesmıstı hem daha guvenlı
Rumeysadgl Gokce07 bir haftadır kullanıyorm oğlum asırı gazlı bı nebzede olsa rahatladı ayaklarının altına 1 damla dokup masaj ypıyırm ıyı gelır bazende karnına 2 damla dokup masaj yapıyırm . İçirenlerde zararı oluyor sanırım
Gokce07 Rumeysadgl aslında asırı gazlı bebek değiliz karnına masaj yapınca cıkıyor amacım daha rahat geçmesi🤲🏻
Gokce07 bitanem123 hiç gaz ıcın aglaymıyoruz sadece sıkılıyor bazen bacaklarını kasıyor anlıuom hemen masaj karnına bastırınca geçiyor daha rahat geçsin diye elma yağı dmeişlerdi doktorum ilaca gerek yok demişti elma yagını sormamıstım