Yusufalpinannesi benim kızımda almıyordu ne emzikler denedim bibs avent nuk oioi ama almadı bi ara gaz ilacına başlamıştık uyumadan önce verip ağzınada emziği tıkıyordum 🤦♀️🤦♀️ Anca öyle alıyordu ee gaz bitti ilaç bitti nasıl olacak derken kendi kendine aldı. Ama gündüzleri istemiyor sadece uykuya geçerken alıyor. Siz ara ara teklif edin bu arada emzik aldığında 4 aylık falandı.