Yusufalpinannesi 2 aylik bebegimi dogdugu haftadan itibaren emzige alistirmaya calistim ama alismadi. Avent ve bibsi denedim kusacak gibi oluyor emzigi verince. Ne yapabilirim
Minik_Hanim Yusufalpinannesi almayan bebek almiyor. Benim kizim da asla kabul etmedi. Simdi 18 aylik en sevdiği emzik memelerim🙄
Kk41 Yusufalpinannesi ikisinde denedim aventi almıstı ama bıraktı bibsi zaten almadı 3 buçuk aylık istemiyor öğürüyor
Elfydr Yusufalpinannesi benim kizimda alınmadı 3 emzik denedim. Sonra baktım ki emzige hic ihtiyacımız yok. Huzursuz bir bebek değil yada uykuya geçisimiz zor değil. Sizin bebeğinizin de ihtiyacı yoksa bosverin kullanmayın.
MutluU Yusufalpinannesi suan 35gunluguz bizimkide öyle yapıyor arada mode bulanio kusacam gibi oluyor emzirdikenten hemen sonra verdim bide mizliyor emmek istiyor o anda vrince tutuyor 😊
Meflug Emzik çok önemli bişey değil ki bırakın alışmasın emzige biberona Alişan bebek meme reddi yapabiliyor. Bebek prematüre değilse emme refleksi yerinde ise emzik kullanmayın
Yusufalpinannesi Meflug 3children1mom Evet haklisiniz. Ben uykuya dalmada daha rahat eder diye dusunmustum. Vazgectim artik 😊
3children1mom Yusufalpinannesi Benim iki kızda hastanede tuttu 4 aylık oldu bu tutmuyor öğürüyor tutmayan cocuk tutmuyor zorlama bence
Lalande Yusufalpinannesi bende 2 aylıktan sonra denedim almadı midesini bulandırdı 4 aylık olduk yeni yeni veriyorum ama çiğniyor ağzında götürüp getiriyor atıyor sonra geri istiyor dişi çıkıyor herhalde ondan böyle yapıyor bilmiyorum yani istemeyen bebekte tutmuyor ne yapsan onların paşa keyiflerine kalmış 😂
Masalciiii Ayy bizimde aynı 45 günlüğüz bibs avent wee denedim tutmuyor öğürüyor beni emzik olarak kullanıyo şuann sürekli emme isteği uykuya geçişi çok zor