Mom079 Bebeğin karnı tok, altı temiz, bakımları yapılmış olması gerekir. Huzursuz olmadığı bir dönem olursa eğitime başlanır, zaten bu şartlarda bebek kucağa alınıp sakinleştirilecek kadar ağlamaz sadece niyetini belli etmek için biraz ağlayıp mızmızlanır ☺️ Çok ağlarsa zaten bi sıkıntı var demektir ve eğitimi başka bir zamana ilerletmek gerekir