Girlpower meme istemesi atak dönemi olmasa da kötü değil bence. Facebook ta beşer yapım onarım diye bi grup var oraya katıl bence. Tomris cesuroğlu diye bi profösör var. Onun emzirme notlarını oku bence. Onun felsefesi “bebek gak deyince meme guk deyince meme”.. İstediğinde emzirin kendi bıraksın diyor.