Zeynepnefesinannesi canim benim ilk kizim da ikindin baslardi aglamaya geceye kadar ben yaptigim yontemleri soyliiim sana belki denemisindir ama yinede soylim ilk olarak bebegimu kindaktan cikarmazdim hep kindaklardim oyle kendini anne karninda hissedermiş her emzirdigimde gazini cikarmaya calisirdim kendim nane icerdim kimyon fln koyardim icine usutmemeye dikkat et sonra kolik bebekler yuksek seste uyuyolar tv den anne karni sesi elektrikli supurge sesi acardim dalsin diye arabayla gezintiye cikardik susardi uyurdu ama bunlar%50 ihtimal ise yariyo 4. Ayina gelene kadar devam ediyo ve 4. Aydan sknra bizimki mucize gibi kesildi en son doktorun yolunu tuttuk geri donduk insallah kolayca atlatirdn ama benim kizim morarack derecede uyunack derece aglamiyodu ağlıyordu uyumuyodu zor susuyordu