Zeynepnefesinannesi Lütfen yardımcı olur musunuz bana bebeğime kolik bebek diyorlar ağlama krizleri çoğaldı ağlarken ten rengi değişiyor artık kızarmayı aştı morarıyor çok endişeleniyorum bir tedavisi yok yaşayanlar varsa nasıl sakinleştiriyorsunuz lütfen yardımcı olun
Tuba Zeynepnefesinannesi Sling kurtarıcım olmuştu🙏🏼 bide bebek arabasıyla dışarıya çıkınca sakinleşiyordu
Havvana Zeynepnefesinannesi banyo ve masaj yaparak hafifletiyordum canim mesela akşam 6 gibi basliyodu huzursuzluğu ben 5 buçuk gibi banyo yaptırıp lifleyip yağıyla güzel bi masaj yapiyodum daha şakın geciyodu.Bir de biogaia bizde ise yaramisti 6 aya kadar kullandım o Damla’yı.Allah yardımcın olsun çok zor evin içinde zıplaya ziplaya kucağımda gezdirdiklerimi bilirim 😞İNSALLAH yardımcı olabilmisiimdir 😊
Pamuguum Zeynepnefesinannesi hichir yöntem fayda etmezdi kriz aninin sonuna doğru carsafta sallayarak sustururduk . Aylarca saatlerce carsafta sallayarak susturduk uyuttuk . Bir gun daha gecti bir gun daha büyüdü diye sevinirdim sallamaktan kopan kollarimla derken 9.5 aylik oldu . Ama hala mizmiz hala huzursuz bebek.
SuNur Zeynepnefesinannesi canim benim ilk kizim da ikindin baslardi aglamaya geceye kadar ben yaptigim yontemleri soyliiim sana belki denemisindir ama yinede soylim ilk olarak bebegimu kindaktan cikarmazdim hep kindaklardim oyle kendini anne karninda hissedermiş her emzirdigimde gazini cikarmaya calisirdim kendim nane icerdim kimyon fln koyardim icine usutmemeye dikkat et sonra kolik bebekler yuksek seste uyuyolar tv den anne karni sesi elektrikli supurge sesi acardim dalsin diye arabayla gezintiye cikardik susardi uyurdu ama bunlar%50 ihtimal ise yariyo 4. Ayina gelene kadar devam ediyo ve 4. Aydan sknra bizimki mucize gibi kesildi en son doktorun yolunu tuttuk geri donduk insallah kolayca atlatirdn ama benim kizim morarack derecede uyunack derece aglamiyodu ağlıyordu uyumuyodu zor susuyordu
EfuLiM5 2 _ 3 çay kaşığı rezene çayı. Kesinlikle çok iyi geliyor. Her gün verdim ben . Gaz damlaları fayda etmiyordu. Çok şükür bizim geçti . 3. Ayda bitiyor bazen . Inşallah biran önce biter sizinde. 🤲
Minikcasper01 Zeynepnefesinannesi kimyon rezene falan içiyo musunuz belki sizdeki gazı engeller azaltır.
Cizrelili Zeynepnefesinannesi cnm sedende gaz bebeğe geçiyordur yemeklerine kimyon koy ve arada bir rezene çayı iç bebeğe sütten geçer ben öyle yapıyordum çünkü benim bebegimde öyleydi ve rezeneyi arada bir bir çay kaşığı bebeğine ver zaten 3.ayında biter bu kolik
Anne_6 Zeynepnefesinannesi bebek spaları çok iyi geliyormuş ama şu an hepsi riskli. Derin ve yüksek bir havuz tarzı bir şeyi eve alıp onun içinde ılık suda hareket etmesini sağlayabilirsiniz. Hareket ettikçe bağırsakları açılır gazını rahatça çıkarır. Suyun içinde de yorulmuş olur uykuya dalması kolay olur.