Benim oglumda damlaları kesınlıkle ıcmıyor ve degerlerı cok dusuk.nutrıgen ferromıxın kullanıyorum toz seklınde.yemegıne katıyorum anlamıyor.malesefki onunda ıcınde kı demır oranı dusukmus.ama hıc kullanmamasındansa dusukte olsa kullansın dıyıp verıyorum.benimde buyuk sıkıntım var yani bu konuda.😕