Mom095 ay çok doğru, hep bir vicdan muhasebesi ama vermiyorum ya çocuğun tipinden anlıyorum iyi mi değil mi, çünkü kan değerleri çok düşükken bembeyaz olurdu yüzleri, dudakları hatta dilleri bile beyaza çalardı, sürekli baygın baygın dururlardı. Çok şükür öyle değiller diye bir nebze de olsa rahatım ve değerler kendi kendine düzeliyor ya hayret ediyorum. Biz de prematüre olduğumuz için her ay kan değerlerine bakıyoruz