Mom987 Selcan İnşallah bende görürüm o günleri bir tek krep yer ondanda sıkılıyor belli bir süre. Yemeği şeyleri krep içine koyup öyle pişiriyorum.
Selcan Mom987 umarım yer sabırlı olun pes etmeyin bir gün mutlaka yemeye baslicaktir. Yavaş yavaş oluyor herşey 😊
seydaac Kalimbanne rica ederim. Jelibon gibi biraz daha kaygan bişey. İlk verdiğimde kaydı gitti ne olduğunu anlamadı sonra çözdü 🙈
Mom987 seydaac 24 aylık. Katır kutur kuru yemiş falan yer ama bunu çiğner mi bilmiyorum yani beğenmez atar diye korkuyorum tadı kokusu nasıl
seydaac Mom987 valla benim kız çok seviyor ikinciyi istiyor, ağlıyor. Portakallı, balık yağı kokusu da yok sadece portakal kokuyor. Jelibon gibi,bir tık daha yumuşak.
Furug Mom987 7aylik diye okudum :) 18.ayda bizde sutu kestik gibi ama kizimi minikkende geceleri emzirdim genelde doktorunda desdigi saaat kac olursa olsn kahvalti once demisti..bazen 6da bile omlet yaptgmi bilirim simdi 18 aylik acliga dayanamiyor ben uyanamiyorm derken 7de sut iciriyorm 9da kahvalti veriyorm :) ama oturtana kadr once kajvaltisini yapti yemedigi bir sey de yok bu sayede
Mom987 Furug Kahvaltı da krep yer pankek te olur ben krepe zeytin peynir koyarım ceviz ama 1 gün yer 5 gün yemez yediği de 2 3 ısırık 🥺
Mom987 Ccansuu Ocean falan kullandım hiç işe yaramadı. Kansızlık vardı 1 aydır ilaç kullanıyorum zorla içiyor doktor 1 haftada düzelir dedi ama 5 hafta oldu nerdeyse
Ccansuu Mom987 kansızlık çok etki ediyor iştaha bizde de vardı ocean kullandık onda da hemen toparladı sınıra çok yakın çıktı değerimiz doktor bıraktırdı 2 yaşında baktıracağım tekrar inşallah düşmemiştir
Ebbrru Mom987 Pekmez veriyomusunuz eger icerse keçiboynuzu pekmezi alin kanszlga iyi gelio ben her sabah veriyorum şükür hic kanszlk yasamdk ben bide kan ilaci kullanmadgm halde. İştahsızlık bzde de var yumurta yemez peynir yemez süt ehh iste düzelir die umut ediyrm ama kndmi kandryrm sanrm 🤦🏼♀️
Mom091 Mom987 aynı şey benim başımda da var. Az olan iştahı memeyi bırakınca iyice gitti. Her öğün ağlıyorum sinirden artık
Mom987 Mom091 Ben diğer odaya geçip dizlerime vuruyorum sinirden işte olanda giderse ondan korkuyorum. Dişlerimi sıka sıka ağrı yaptı.
nazli_19 Mom987 emmeyince daha iyi yiyor bizim ki acikiyo sonucta mecbur yiyor emdigi zamanlar surekli tepemdeydi buyukse bıraktırin