Mom987 yok ya o tamamen şehir efsanesi 🙄 evet emzirdiğim döneme göre belki bir tık fazla yiyor ama yine de iştahsız yani, şöyle emzirmeyi bıraktırdım da her şeyi yemeye başladı diyemedim yani. 🤷♀️ Ama balık yağı vermeye başladım o baya işe yaradı kızımda