Ayseksii Minico bence çok erken 40 ı çıkınca bırkamıştım uyandırmayı. Siz bilirsiniz ama 2 3 saatte bir beslenirse daha sağlıklı olacağını düşünüyorum
Katya Minico bana 19 gün erken geldi. Doktorum bana 40ım çıktıktan sonra uyandırmama gerek olmadığını söylemişti. İlk zamanlar sarılık riski olur bence sen yine de uyandırıp besle
Nebihe4 Minico bize de öyle demişlerdi ama uyanmıyordu sonra öğrendik ki kan şekeri düştükçe daha çok uyuyormuş kaldırıyorum emziriyorum çoğu zaman uyurken emiyo
Hamzamoms Minico o nasıl bir doktor öyle ben 40 ı cıkana kadar en az 2 saatte bir emzirmek için uyandırdım bizde kan uyuşmazlıgı vardı risk daha yüksekti