Kızlar 19 günlük bebeğim var geçen gece 3 saat oldu uyanmadı bende zorla uyandırıp beslemeye çalıştım doktoruma söylediğimde o acıktığında uyanacaktır kaldırmana gerek yok dedi çok kafam karıştı sizin doktorlarınız yenidoğan dönemi için size ne söylemişti?