Sibelcim e benim oğlum da 22 aylık , kızım da 3 aylık , oğlum 1 yaşına girdiği ay kendi isteğimiz ile hamile kaldım bi oğlan bi kızdı hayalimiz Allah’ıma şükürler olsun iki duyguyu da arka arkaya yaşattı Rabbim. İyi ki yaşları yakın iyi ki arka arkaya doğdular diyorum hep, çok zorlanıyorum tek başıma yabancı ülke de ama şöyle etrafıma dönüp bakıyorum da onlardan başka arkadaşım yok vakit geçirebildiğim kimse yok , gece olunca birisi sağımda birisi solumda yatıyor sabah kalkıyorum birisi öperek uyandırıyor birisi gülücükler ile , annelik kolay olsa idi cennet annelerin ayaklarının altında denmezdi , her güzelliğin bir zorluğu var , bundan 10 sene sonra ikisi birden yanına koşunca seninle vakitler geçirmeye başladığın da keşke 10 sene aralıklı doğsalardı dediğin lafı keşke demeseydim diye kullanırsın , karamsar olma canım , annelerimiz zamanında bizleri nasıl zor yollar ile büyütmüşler daha iyi anlıyoruz ki bizler gene şanslıyız teknolojik çağda yaşıyoruz , yemek mi yapamadın internetten söyle , canın mı sıkıldı bi telefonla sevdiklerini ara bunalman gidiyor , kahve mi çekti canın 5 dakikada makinasında pişiyor , bunlar en basit örnekler , bu günler de geçecek hepimiz bu günlere dönüp bakacağız 🥰, hiç stres yapma , onlarla geçirdiğin her dakikaya odaklan , Allah korusun Rabbim aratmasın bu günlerimizi , sev sarıl kokla iyi ki doğurdum ne güzel doğurmuşum beee diye diye geril şöyle , çünkü sen harika bir iş çıkarıyorsun , ayları farklı olsa da ikiz büyüten annelerden farkın yok , hele birde iki can dünyaya getiriyorsun , SEN HARİKA BİR ANNESİN bunu hiç unutma 🥰