Sibelcim Bıktım diye bilirim bu çocuklar öldürüyor beni biri 6 biri 22 aylık artık çok yoruldum yani keşke ikinciyi 10 sene sonra yapsaydım çok yoruluyorum başım ağrıyor sürekli erken kalk 1 de yat yıprandım artik
edaozdxxr Sibelcim canım neden bu kadar karamsar konuştun ki. Bizde de var 22 aylık + 4 aylık bazen zor olsa da iyi ki 🧡
Ikrazumra19 Sibelcim biri 28 aylik biri 10 aylik delirdim artik her gun sinir stres simdi ki aklim olsa tek cocukla kalirdim
Buglemmmm Sibelcim öyle demeyin ya evin neşesi onlar bikilirmi ablamın arka arkaya 3 kızı var simdi en küçüğü 7 yasnda boy boylar çok hosuma gidiyor
Sarikuzumalp Ikrazumra19 demeyinnn gözüm korkuyor 😅 evlenmeden önce aklım olsa bekar kalırdım diyenlerin evlendikten sonra ne demek istediğini çok iyi anladım şimdi aklım olsa tek çocuk yapardım diyenlerin haklı çıkmasından korkuyorummm😃
Esrac Allah yardımcın olsun kesin zordur biz bir taneyle zor baş ediyoz onlar buyuyuncede sen rahat edecen bu açıdan bak bide
Mom4775 Tahmin edebiliyorum bu yüzden ikinci aman Allahımmm düşünemiyorum bile. Sandığımızdan daha zor çocuk işi. Allah güç kuvvet versin size de.
ikizlerinannesi2985 Sibelcim bende var 2 tane, ikisi de 4 aylik😩 sizden daha zor durumda olanlar var😬
Mucizemsinsenn ikizlerinannesi2985 ya ben napiyim biri 16 aylık diğer ikisi 3 aylık sizden de kötü durumda olanlar varmış 😂😂
Pinars Sibelcim evet tek çocuk bile çok zorken 2.yi bende düşünemiyorum. Yani acayip bir korku bastırıyor beni kesinlikle hazır değilim. Tek çocukla kalabilirim sanırım. Tabi hayırlısı her şeyin çokta büyük konuşmamak lazım