BiciNanaMusi 3ayına 1hafta var oğlumun, hiç yokmuş gibi yaram.. Ben normal doğum istiyordum, bebeğim problem oluştuğu için erken doğuma sezaryene aldılar, çok korkuyordum işte iyileşme süreci çok geç, kaç yılda geçse soğuk olduğunda acıtıyor felan diyorlardı(hurafeler) max 2haftaya iyileştim.