BiciNanaMusi Kızlar benim cildim çok hassas olduğu için pek önemsemedim aslında ama milletin 6 7 aya iyileşiyormus benim oğlum 26 aylık ve dikiş yerim hala kabarık ve kırmızı arada deli gibi de kaşınıyor bu normal mi 😏🙄
eymenkerem BiciNanaMusi cilt yapısı ile alakalı 2. Sezeryanim ve 9 ay oldu 2. Yi olali ama hiç ameliyat izim yok diyebilirim çizgi weklinde cok dikkat edersen anlaşılıyor
Damlacatal BiciNanaMusi 4 aylık benimde kabarik ve kırmızı kaşınıyor hep böyle kalıcak gibi anlamadım
Sedaorhan Bende sezaryen doğum yaptım 3 aralık 2019da benimde arada kaşınıyor bişey baskı yapınca acıyor kızarması normal değil gibi
Melisdefne Bazi ciltlerde skar izi kalıyor maalesef ben sezeryan olmadım ama ameliyat olmuştum hala duruyor izleri 2 sene oldu cilt yapısıyla alakali 🤷♀️ bi krem vermişti doktorum ama düzenli kullanim istiyor ben sıkılıyorum bırakmıştım😂
Adababy BiciNanaMusi sezaryan doğum yaptım 1 ay önce ama sanki hiç olmamış gibiyğö 🙅♀️ Spor bile yapıyorum krem bile kullanmadım doktorumda çok güzel iyileşiyo dedi sorunda yok evet arada kaşınıyo ama iyileştiği için kaşınıyomuş ve sadcee çizgi gibi
Solnishko Adababy Benimde ust kısmı iyileşti gibi ama içimde karnımda birşey zonkluyo o sizde de oluyormubide uyuşukluk var
Mirac123 BiciNanaMusi bnm oglum 11 aylik bñde sezeryanL oldum hic bi kizariklik olmadi sadece arasira kasinti oluyo
gezentianne BiciNanaMusi Normal değil. Ameliyattan sınra 3 ay sabah akşam Stilex Jel sürmemi önermişti doktor ip gibi incecik bi çizgi var. Sizin keloid oluşmuş olabilir
Kuzumveben BiciNanaMusi doktorunuza danistiniz mi soguk alinca filan derler ama benimde kizim 27 aylik oyle bisey yasamadim ilk zaman kizarikti ama coktan gecti ince bi cizgi seklinde beyaz kaldi bence hala kizarik ve kirmizi dediniz bi doktora gosterin yada sorun telefonda
Erdeminannesi19 BiciNanaMusi benim 2.sezaryenim ikisinde de aynısı oldu geçmiyor o cilt yapısıyla alakalı ne yaparsan yap öyle kalır
Emelaksoy Arkadaşlar merhaba bende ikinci sezeryanimi oldum. 5 ay oldu görünürde hiç bir sknti yok ağrı acı ateş VS. fakat dokunduğum zman içeriden dikiş etrafı sert anlamadım neden böyle oldu.🤷♀️
Erdeminannesi19 BiciNanaMusi 2.sezaryenimde o tabakayı kesip aldılar daha olmasın diye yine oldu çokta şey yapmamak lazım 😂ben alıştım bu haline