aziz_sevara Evet sağlık ocagına gittim dün şuan doğum kilosuna gelmiş normal dedi emerken devamlı kakasını yapıyor buda beslendiği anlamında dedi sevindim o yuzden iyikide mama vermişim bende biliyorum zehir değil ama bir anne sütü devamlı almak var birde mama almak var
Herkes sizin gibi değil 🙏