Bana da hastane de ebe dedi sütün var çay kaşığı kadar zaten midesi diye ben de sanıyorum sütum var çocuk öyle bir gece ağladı çocuğun açlıktan şekeri düşmüş kaç ay üzüldüm aç kaldı diye mama veriyorum hala bir yaşında emziriyorum da hiç bir zararını görmedim lütfen doktor verin dediyse verin açlıktan şekeri düşebilir.