Mom987 Göz teması az kuruyodu ismine bakmıyordu baybay alkış basit şeyleri yapmıyodu aşı yaptıgı ebesi bizi uyarıp doktora yönlendirdi doktora gittik orda bi çeşit gelişim testi oyun testi vs şeylerden geçirdiler ve doktorumuz dediki otizmli bir çocugun yapmayacağı şeyleri yapabiliyo anlıyo ama yaşıtlarından az geri kalmş biz buna sosyal uyaran eksikliği diyoruz dedi ve televizyonu hayatınızdan çıkarın dedi kestik ve 1 ay içinde derdini anlatmaya başladı bi şey istedimi ne istediğini söylüyo anlatmaya çalışıyo baybay alkış yapmaya başladı hatta benim ona devamlı söylediğim şarkıyı söylemeye başladı göz teması kuruyo ismine bakıyo kardeşinin ağlama şeklini taklit ediyo tekrar kontrolümüz var doktorumuz takip edelim dedi dogum yapalı 21 gün oldu şu anlık gidemiyorum malesef ☺️