Altntaskadrye siz doğru olanı yapıyorsunuz. İzletmeyen anneye kötü birşey yapıyormuş baskısı var resmen. Bende de çok, aaa çok saçma, konuşması için TV şart, böylede çocuk herşeye ağlıyor, benim dinlenmem lazım 15 dk TV başında bişi olmaz, daha bı sürü şey. Oğlum 15 aylık olmak üzere. Hala TV, telefon yok. Ekran adına sadece, görüntülü konuşma var. Birde arada bazı resimler açıp bakarız. Bu ablan,bak sensin bu gibi 🌸