Ayserose61 canım kahvaltıda zeytin benim can dostum oldu :) bol sebze akşamları tavuk. Kırmızı ete belki hassasiyet olur diye onu hafta da 2 kez yiyorum. Meyve yiyorum. Yani aslında zor değil. İlk başta zor geliyo ama şimdi çok normal geliyo. Telaşını çok iyi anlıyorum ama hiç gerek yokmuş inan