Ayserose61 canım bizim söyle oldu doktorumuz mama vermemek icin baya bekledi doğumdan sonra 3200 den 2800e düşmüştü fazla verdi sonra da toplayamadı diye düşündük ama 3 aylıkken sürekli Emen ve gayet mutlu bir bebek olmasına rağmen artık mama başlamamız lazım kilo olarak sınırda dedi..Tamam dedik mecburen aptamil mama başladık ama aşırı kusmaya basladı normalde de kusuyordu ama o kadar değildi..ve 4-5 gün kabızlık yaşadık o dönem 5.gün yaptı ve kakanın sonuna doğru minik minik Co az kan gördük damar çatlamıştır zorlanmadan dolayı dedi ama kustugu icin de test yaptı 0.16 çıktı negatif yazıyordu ama belirtiler alerji dedi..Aptamilin alerji mamasını ve reflü için gaviscon verdi su an rahatız bende diyetteyim kabızlıgı geçti nerdeyse günde 1 kez yapıyor su an ama kaka rengi hala yeşil bilmiyorum..Yani biz de alerji reflü hepsi birbirine girdi ikisinin de belirtileri hemen hemen aynı çünkü o yüzden emin olamıyoruz ama doktora da güvenmek zorundayız he birde hırıltı vardı göğsünde şimdi o da çok çok azaldı ama dediğim gibi bizde herhangi bir kızarıklık vs olmadı vücutta