Elifnisaa Kızım 5 ay 17 günlük sabırsızlıkla bekleyen bi anneyim belirtileriyle mücadele edip daha cıkaramayanlardanız sizinki ne zaman çıkardı😍☺
Marjinal_Anne2 EsofmanliSevketHoca ay hocam bizde 10 aylık olduk halen gelen giden yok ne yapmalı ki😣😣🙄
Fatmacicek 7+8 ayligiz hala tık yok . 4 . Aydan beri belirtisi var 😍 bende sabırsızlıkla bekliyorum incilerimizi
Meral1907 Fatmacicek bizde de aynı sorun var maalesef. 2 buçuk aydır incilerimizi bekliyoruz ama gelen giden yok🤦♀️
Elifnisaa Asklepios Evet normalde değişiyormuş ama genel olarak 8 den sonra çıkmaya başlıyor sanırım ☺ hayırlısı deyip beklemeye devam artık ☺
anne15 Elifnisaa erken gelenlerde var belirtiniz varsa gelebilir . İshal gbi kaka , aglayarak uyanma vs
NisanElif Elifnisaa kızım 2aylikken başladı damaklarinda kabarmalar kaşıntı doktorumuz ben de iki aylıkken çıkardım olabilir dedi 😊 bu kasinmalar kabarmalar aylar sürdü 6.aya girince 2disini birden çıkardı. Şimdi 9aylık yine kabarmış ama yarılma yok bekliyoruz 🤭
Tosbikhamza anne15 bu belirtiler bizimkinde var şu an ama daha çok erken diyorum çünkü 3 ay 5 günlük oldu daha. 🙄
Emir123ali Bizde 9 aylığız bizde tık yok gelsin diyorum artık ama neler yaşarız ondada ayrı korkuyorum
Elifnisaa Emir123ali O korku bendede çok var bazen aşırı huysuzlandiginda diş huysuzlugu bu mu acaba başladik mi diye düşünüp duruyorum☺
Hepoyleolurzaten Emir123ali bizde 8 aya girdik belirtiler var diş yok daha hem korkuyroum hemde sabırsızlıkla bekliyorum
anne15 Elifnisaa diş zamanı gunde 2-3 kaka yapıyosak cıvık yaptı hepsini ordan anladm bikaç gune cıktı dişi