Ah o hatayı ben annemi dinleyerek yaptım. Meğer bebeğimin gözünde çapaktan dolayı hafif mikrop varmış sanırım ve iki saat içinde hafiften şişti. Sonra doktora gittik ve damla ile şişme çapak geçti, masaj ile de göz pınarı tıkanması geçti. Bence yapmayın gözüne anne sütü. Ama cildine sürün çok iyi geliyor kızımın burnundaki sarı uçlu sivilce ve izlerine çok çok iyi geldi :)