Benim bebeğimin 3 ay sürdü çapaklanmasi, anne sütü sürdük , pamuğu ılık su ile ıslatıp sildik yine fayda etmedi , 3 . Ayına girdiginde her sabah fizyolojik su sıkıp temizledim bunu geceleri de tekrarladım, çok şükür bitti sonra ve arada masaj yaptım üstten aşağıya doğru