Hzlpyrz sezaryen oldum 4 ay önce. 50 günlük filandım yamuna aldım, bel ölçüm 86cm di M beden askılı almıştım. Önce eşim taktı kopçaları benim takıp girmem mümkün değildi 😂 o günden bugüne 5-6 kere takabildim onlar da 3-4 saat filan. Şuan bel ölçüm 77cm. Diyet vs de yapmıyorum,yarınlar yokmuş gibi açım son bir aydır iştahım açıldı ama kilo da almamışım.
Bir arkadaşım da ovi mi ovla mı ne kullanmış zamanında, şimdi kızı 2 yaşında gerçi de. Demezsin doğum yapmış.
Benim karnım da nasıl duruyor,doğum yapmış gibi değil de hani böyle 7-8 kg fazlası var balık etli gibi.Doğumdan sonra öne doğru bir acayip yamuk yumuk sarkma vardı, o gitti.