Hzlpyrz 2 ay 16 gün önce doğum yaptım İlk zamanlar sıkı birşey giyiyordum göbeğim için ama faydasını görmedim Önerisi olan var mı ne yapabilirim
Seda_Kptn Hzlpyrz sezaryen doğum yaptım bende 3 ayı geçti doğum yapalı bir aydır da yüzüstü yatıyorum hep birazcık gitti göbeğim 😀
rky Hzlpyrz arkadasım yamuma mıydı neydi öyle bir korse kullanıyordı 2 tane arka arkaya sezaryen yaptı cok faydasını gördüm dedi bende kullanıcam 4 ay oldu ama hala sıkı birşey giyince ufak ufak sızlıyor biraz daha zaman geçmesini bekliyorum
Deletedmom324 Hzlpyrz İrembabykids diye bir sayfa var. Alanlar baya baya memnun. Bir bakın isterseniz.
Poncique Ben de sütüm artsın diye bol bol yedim kilo üstüne kilo kattım. Bebeğim 5.5aylık ek gıdaya geçicem nasıls dye korse takmaya başladım. Etkisini gördüğüm yakın bi arkadaşım var asla doğum yapmış gibi durmuyor ben de azimliyim eski halime dönücem
Nur92 Hzlpyrz ben de sezeryan oldum 2 ay önce ben ilk 1 ay owli korse kullandım cırt cırtlı sonra o sarkan göbeğim biraz toplandı tamamen yok olmadı ama zaten korsenin lastikleri de gevşedi taka taka bir de emzirirken zor oluyordu bu tarz korseler aylarca takılmıyor yani yamuna korse de öyle. Ben şimdi ten markasının vücut korsesini aldım zıbın tarzı evin içinde tüm gün giyilebilir tarz linki bırakıyorum bir bakın isterseniz baya sıkı https://www.ten.com.tr/tr/korse/classic-korseler-en-sikilastirici/klasik-body-korse-48n
Nur92 Milaninannesi sütyen kadar sıkar ben şu anda sporcu sütyeni takıuorum tabi onun kadar rahat olmaz diğer korse de emzirirken çok zor oluyordu k
ElifAden Ben e bebekten owli korse aldım Doğumdan bi hafta sonra doktoruma da sorarak kullanmaya başladım(sezeryan Doğum) etkisini epey gördüm ki benim Doğumdan sonra hiç Doğum yapmamış gibi göbeğim vardı yaklaşık 2-3 haftada 4-5aylıkmış gibi oldu belki biraz daha inceldim ama owli korsede göbeğin üst tarafı boşta kalıyor biraz göbeği tamamen sarmıyor birde cırtların kenarları biraz keskin emzirirken bebekle arama hep birşey koymak zorunda kalıyordum o yüzden tavsiyem tüm göbeği saracak şekilde bi korse kullanmanız. Ki bu korsenin markası fln çok ta önemli değil önemli olan karnı sıkması ve birazda dik durmanıza yardımcı olması.
Deletedmom324 Karenimmm normalde o korselerin fiyatlari cok ucuk. Kendisi tesarikciden aliyormus o nedenle daha uyguna veriyormus.
Mervegl Sezeryan ile Doğum yaptım 2 ay oldu.5 gündür yamuna korse kullanıyorummşimdiden etkisini gördüm toparladı biraz göbeği düzenli kullanmak şart
SeyyideMuhsin Ben emba korse aldim anında 2 beden inceliyorsun tavsiye ederim instagramda baya iyi hemde