Annesininprensesi Miniktavsan aynen benim kömür ama yakmiyorlar kömür almayanlar var bizde aldığımız halde donuyoruz 🤬 yaz gelse de bi iple cekiyorum
Krm Ya nerde yaşadığınız ısınma seklinize göre değişir. Ama doktorlar genelde kendinizden bı tık az diyorlar sen bı tık fazla demişsin. Gerçi biz de bı tık az yapamıyoruz çünkü ev çok sıcak biz şort tişört geziyoruz maalesef. E onu atlet kkilotla yyatiracak halimiz yok.atlet üstüne ince bir tulum ile geçiriyoruz ortmuyoruz da.
Durumommy Beren ben doğduğundan beri bi çıtçıtlı atlet üstüne uzun kol badi altına da bi alt bi çorap giydiriyorum yeleği bile çok nadir kullanıyorum bence çok fazla giydirmeyin ilerde sıkıntı olur diye düşünüyorum ben sizin giydirdiğiniz kadar dışarda anca giydiriyorumdur
Krm Beren dogrudur ya zaten ben de dediğim gibi öyle bilmeme rağmen yapamıyorum. Bı fazla oluyor genelde.
Deleted0089 Beren bence çok kalın ben yada rahat Bi anneyim kış başından baştan beri şuan 10 aylık kızım içine kısa. Kol zibin üstüne esortman okadar eğer çok çok soğuksa oda. Nadir Bi yelek okadar
Sevilay Beren canım gündüzleri evin derecesine göre kalın giydir tabi ama gece yatarken rahat bir pijama zıbın üstüne ve çorapsız yatır daha rahat uyuduğunu göreceksin
NrYlmzTsr Edalhan😮😮 kutuplarda mi yasiyorsunuz? Kac derece eviniz peki? Bu kadar abartmayin, sicak bebek icin iyi degildir. Ben disari cikarken bile bu kadar giydirmiyorum
Edalhan NrYlmzTsr Beylikdüzü’nde yaşıyorum burası İstanbul’un iç kısımlarına göre daha soğuk evimde çok ısınmıyor doğalgaz yaktığım halde ayrıca bu ince pijama takımı zıbın yeni doğmuş bebeği ne tutucak Allah aşkına incecik oluyorlar giydirdiğim kıyafetin kalınlığına göre içini bi kat eksiltiyorum ayrıca kime göre sıcak iyi değil anne Karnında bebeklerimiz kaç derece sıcaklığa alışıyorlar benim kızım kış bebeği olduğu için ben bu şekilde ilk doğduğundan beri giydiriyorum bu Benim kendi tasarrufum değil daha öncede belirttim altını değiştirirken aman aman sıcak değil ki hemen eli ayağı buz gibi olur bebeğimin kışın böle yeni doğmuş oldukları için de hareket yok çok fazla üşürler şurda 2 ay sabrediceZ sonra zaten zıbınla dolaşıcaklar ✋🏻
Edalhan Newnewin bana doktor öle söledi ense kısmı açık olmuyor ki bide bebekler sürekli sırtüstü yattıkları için ensenin soğuk olması durumu imkansız gibi bişey bende bebeğimde hiç rastlamadım bunu size doktor mu söledi ? Bana burun değil ense diye değiştirdiğinize göre bunun dayanağını merak ettim 🤔
Miskokulummm Beren Çok giydiriyosunuz sanki Ben bi alt bi üst içine çıtçıtlı badi birde çorap giydiriyorum
Tazeanneee Burcu35 ben sürekli battaniye ile evde dolaştırıyorum. Daha çok küçük oldukları için üşümrzler mi battaniyesiz durması
Burcu35 Tazeanneee hastane çıkışı içindeki penye örtüye sarıyorum yatırdığım zamanda ince nohut battaniye örtüyorm sanırım o zaman yetiyor😊
Azraninnnannnesi Beren bu havalar da bende uzun kollu zıbın altına ince tayt sonra üstüne birer takım daha giydiriyorum Sabah ve akşam üzeri yelek giydiriyorum bazen hava güzelse kısa kollu zıbın üstüne bi takım giydiriyorum
Tazeanneee Burcu35 bende penye battaniyeye sarıyorum üzerini açtımı hemen hapşurmaya başlıyor çünkü benimde tam bugün 1 aylık oldu 🤗
Newnewin Edalhan evet doktor söyledi el ayak Burun açıkta ve hareket halinde oldukları İçin ve kan dolaşımı vs tam işleyişte olmadığı İçin oralar soğuk olabiliyor imiş
glam Beren 3.5 aylık oğlum. Kısa kollu çıt çıtlı body, üstüne uzun kollu çıt çıtlı body. Altına tek kat ince patikli alt
Deletedmom131 Beren Bana cok fazla geldi. Ben ogluma askılı zıbın onun üstüne uzun kollu alta da eger uyanıksa tayt ve bi kat daha giydiyorum yani iki kat oluyor eger uyuyorsa hem alt hem üst tek kat corapsiz yatiriyorum