Beren Kızlar 6 aylık olduk biz gecede gunduz de kızımı ust bolgesıne uzun kollu zıbın onun ustune badi yada esofman gydrıyorum 2 kat uzun kollu yanı bide uyumuyorsak hırka gecede 2 kat gydrıyorum alt kısmında da 2 kat oluyo corapta 2 tane ustunde pandıf şeklinde gydrıyorum doktorlar kendınızden 1 tık fazla olsun yeter diyorlar ama sizler nasıl giydiriyorsunuz m. Ediyorum
Mervecik1 Beren bencede çok fazla Benim kızım zıbınla duruyor gündüzleri hep gece de sadece tayt zıbın 😱
Deren Beren çok değilmi 🙈 okurken terledim valla 😆ben kısa kollu zıbın üstüne uzun kol herhangi bişey altına günlük penye altı ve çorap uyurken de sadece altları çıkarıp torba uyku tulumuna koyuyorum evimizde 20/24 derece arası falan 🤷🏻♀️
Miniktavsan Beren cok fazla diyenler neye göre çok fazla anlamadım ev kac derece olduğuna bağlı. Çatı katı benim evim ısınmıyo Bende aynı sizin gibi giydiriyorum. Uzun kollu badi üzerine ince Bi uzun kollu daha. Alt 2 tane. Çorap 2 tane. Kalktığında yelek giydiriyorum. Gece yatarken de uzun kollu cıtcıtlı badinin üzerine uyku tulumu. Ev ısınmıyo ben 1 kat uzun kollu o 2 kat. Çok normal bana göre.
Mervekrblt Beren benim oğlumda 3 aylık ev kaç derece bilmiyorum ama havalar soguk illa bi yerlerden soguk giriyo eve ve sürekli hapşırıyo bende uzun kollu zıbın coraplı pijama üstünede tulum yada alt üst takım giydiriyorum uyanıncada yelek takıyorum üstüne bence bu havalarda normal
betulyuksel 3 aylık oğlum var kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu altına da 2 kat giydiriyorum evin içinde
Sebebimsin01 betulyuksel bendeeee doğalgazda 3 de calisiyor bizimki kombi 5 e kadar kac derece bilmiyomda
Annesininprensesi Miniktavsan sizin yine 2 kat ben 3 kat giydiriyorum😂 evim soğuk oluyir benim de aksamlari yanıyor bazen 3 üncü giydirdigimi cikariyorum ama bezini alirken bakıyorum o kadar goydirmeme ragmen yine de aşırı sıcak olmuyor bacaklari
Cimcime Beren evin derecesi çok önemli bizim 22-24 derece arası oluyor içine kolsuz çıtçıtlı üstüne uzun kollu penye altına tek alt sadece çorap kalın ise tek ince ise patik ilave ediyorum gündüzleri uyanırsa yelek giydirip sonrası çıkartıyorum gece uyurken aynı şekilde sadece üzerine orgu ve penye battaniye örtüyorum
Burcu35 Beren 1 aylığız üstüne 2 uzun kollu altına 2 ayaklı penye 1 çorap giydiriyorum bazende penye yelek giydiriyorm sırtına
Tazeanneee Burcu35 ben sürekli battaniye ile evde dolaştırıyorum. Daha çok küçük oldukları için üşümrzler mi battaniyesiz durması
AsilDorukAnnesi 4 aylık oğlum zıbın bide alt üst giydiriyorum ince bi çorapla . Sadece yataktan çıkınca bi yelek giydiriyorum bisüre sonra çıkarıyorum . Evim 22-24 arası
Miniktavsan Annesininprensesi aynen öyle bende 2 kat giydirmeme rağmen bacakları soğuk oluyo bide artık koltukta bırakmıyoruz yere battaniye de sersem yer daha serin oluyo 🤷♀️ tek kat evim sıcak olsa da tek kat giydirsem çatır catır doğalgaz yakıyoruz ama nafile🐣
Ezel Üstüne Uzun kollu zıbın altına kilotlu çorap ve normal çorap bide bide tulum giydiriyorum bunların üstüne.uyanık olduğu zaman bide penye yelek
Sermel29 Beren evin durumuna bağlı canım. Ben Loşa kollu zıbın üstüne inçe bir üst altı da tek parça giydiriyorum gündüz. Gece yatarken de bir kat örtüyorum. Çok sıcağa alışsın kıyafetlere alışsın istemiyorum.
MinikMucizemNil Beren bende aynı giydiriyorum bir tek zıbının içine ince atlet giydiriyorum doğduğundan beri
Poncique Ben oğlumun durumuna göre giydiriyorum çünkü üşüdüğü zaman kusuyor. Bazen benm gydiğimden bi kat fazlası az geliyor giydiriyorum bazen fazla geliyor benim gbi gydiriyorum
Edalhan Ben üst kısmına ince askılı çıtçıtlı onun üstüne uzunkollu çıtçıtlı onun üstüne pijamanın üstünü alt kısmına külotlu çorap 2 Tane ayaklı eşofman iç kısmına ekstra çorap birde yeleğimiz var tabi 🙈 ev yanıyor sabah akşam ama büyük evim çokda ısınmıyor 50 55 de yanıyor 4 aylık olucak kızım Altını değiştirdiğimde aman aman sıcak olmuyor havalar çok soğuk bence normal çocuklar üşüdüklerini burnundan belli edermiş burnu soğuk mu değil mi onu kontrol et CNm bana göre ideal giydirdiğin ✋🏻
NrYlmzTsr Edalhan😮😮 kutuplarda mi yasiyorsunuz? Kac derece eviniz peki? Bu kadar abartmayin, sicak bebek icin iyi degildir. Ben disari cikarken bile bu kadar giydirmiyorum
twobabymommas Beren bencede çok fazla benim kızım gündüzleri içine ipli atlet zıbın, üstüne uzun kollu zıbın, altına ayaklı pijama o kadar
Nilly Benim evim serinletme çabalarıma rağmen 26-27 dereceden aşağı düşmüyo. İçinde kolsuz çıtçıtlı zıbın. Ayağında çorap. Üzerinde patikli uzun kollu ince penye tulum oluyo. Ev serinlesin diye cam falan açarsam o ara penye yelek giydiriyorum. Gece de polar battaniye atıyorum sadece. Ama dediğim gibi ev haddinden fazla sıcak.
Annesininprensesi Miniktavsan aynen benim kömür ama yakmiyorlar kömür almayanlar var bizde aldığımız halde donuyoruz 🤬 yaz gelse de bi iple cekiyorum